Ojdå!

Posted On november 29, 2012

Arkiverad under Uncategorized

Comments Dropped 3 responses

Fyy vad trist, inte skrivit i bloggen på ett halvår, går in och skriver ett LÅNGT inlägg, vad händer när jag ska publicera?! Endast rubriken finns med!!! What!?!? Jaja, bara o börja om, I guess!

Som sagt, ett halvår sen jag skrev… o ja, saker har ändrats. Har ju knappast undgått någon att vi gift oss, jag kan nu tituleras Fru Leijon! 😉

Bröllopet var bara såå underbart! Trots stress in i det sista med klänningen, buketten, tärna som hoppade av osv, så blev allting bra!! TACK underbara fina vänner som fanns där, som hjälpt till med allt, ställt upp och verkligen orkat vara med till slutet!! Tack finaste Mia för underbar sång, du är bara så bäst gumman ❤ Tack Zezze för fina buketten, I love it!! Kunde inte bli bättre!!! Vår fotograf, som tog så fina bilder på oss, minnen!! Sanna; vi är såå nöjda med dom! ❤

Så nu är vi då man o hustru och ska leva lyckliga tillsammans i alla våra dagar… eller hur är det nu de säger i sagorna?!?! 😉

Annars är väl det mesta sig likt här… jag går o väntar på ett besked, som jag hoppas blir positivt o bra, men dröjer nåra veckor till minst innan det svaret kommer… Gaaaahhh, vill veta NUU!! 😀

Å snart är det jul, med allt vad det innebär… massa mys! Innan dess (förhoppningsvis) ska jag först bli MOSTER igen, för tredje gången! Denna gången till en liten flicka ❤ Familjen Gahnström ska utökas med en liten prinsessa! Elin blev såå glad när hon fick veta att det ska bli en flicka, för nu slipper hon vara ensam tjej sen när vi ses alla 😉 Även om hon älskar att leka med kusin Liam!

Fredag imorgon, lovely! Elin ska åka till sin pappa i Köpenhamn över helgen… vi andra 3 beger oss till Lomma o lånar svärföräldrarnas lgh över helgen (de är ändå iväg). Å när vi ändå är där nere, så styr vi kosan mot Malmö på lördag o vårt första besök på Emporia! Shopping o mys-lördag! 😀 Någon som varit på Emporia o har åsikter??? Eller tips?? 😛

Nä, ska förbereda middagen nu tror jag, passa på när lilleman sover på soffan o sessan är hos kompis!

3 Responses to “Ojdå!”

  1. Zezze

    Emporia suger, hehe…stort o fint på utsidan, men känns bara så rörigt på insidan.

  2. Jenny [delarilivet]

    Vad roligt att du har börjat blogga igen! Jag hade oxå ett låååångt uppehåll men nu är det roligt igen.
    Du får lägga upp lite bilder från bröllopet :).

Lämna en kommentar