Bilder från vår dag

Posted On december 6, 2012

Arkiverad under Uncategorized

Comments Dropped 5 responses

Jag har fått lite önskemål om att jag ska lägga in lite bilder i bloggen från vårt bröllop, så får väl vara så snäll o göra det nu 😉 Håll till godo!

 

Bukett1

Min underbart fina bukett som Lizette gjorde till mig, jag bara älska den! Maffig, precis i färger som jag ville och droppformad 🙂 Ovanpå ligger ringarna som syns lite dåligt här!

Fotograf7

Sanna, vår fotograf gjorde ett bra jobb… fina och naturliga bilder. Tom JAG kan med att se mig själv på bilder för en gång skull 😉

bröllop1

bröllop2

Lite av dukningen i lokalen… Som ni nog förstått så gick vårt bröllop i vitt/lila/silver!

bröllop3

Bröllopstårtan, som vi inte sett nåt av innan bröllopet… Svärföräldrarna som hade fixat tårtorna! Goda var de iallafall… jag är inte nån tårtälskare annars, så tycker jag den är god så måste den vara det 😉

bröllop6

Behöver jag säga att jag hade väldigt mycke fjärilar när vi gick in?!?!? ;))

bröllop8

Här står vi och lyssnar på vår underbart fina vän Maria som sjöng för oss, så himla vackert och personligt blev det. Sången hon valt var ”Av längtan till dig”.

bröllop5

Nu har vi sagt ja till varandra, gett våra löften o kysst varann… dax o vandra utåt….

bröllop4

När vi kom ut möttes vi av rosenblad o massa ris… de där riskornen hittade jag överallt i kläderna på natten! Massa foton skulle tas från höger o vänster, och mycket pussande blev det! 😉 Lilleman var mer intresserad av att springa rundor! 🙂

En heeelt underbar dag, rolig fest med härliga vänner och en natt i svit på hotell.

Det blev verkligen bra, trots saker som inte ville som man själv ville innan.

Tack än en gång till alla er som kom o delade vår dag, all hjälp vi fått o alla som stått ut med mig o allt kring bröllopet 😉

Puss på er, ni är guld värda!! O ni vet vilka ni är ❤

5 Responses to “Bilder från vår dag”

  1. Jenny [delarilivet]

    Så vacker du var! Vilken kyrka var ni i?
    Kram

    • nettanmittilivet

      Tack! 🙂 Vi var i Maria kyrkan. Jag ville ha en kyrka som liknar en KYRKA, och inte alla andra moderniserade. Dock hade jag glömt hur stooor o maffig den är hihi 😉

  2. Ulrika

    Fina ni var ❤

  3. Helen

    Så fina ni var! Grattis igen!

Lämna en kommentar