Mindre än en vecka nu…

Posted On december 18, 2012

Arkiverad under Uncategorized

Comments Dropped leave a response

Fotograf5

Tisdag idag, den 18 december.. Om en vecka är det juldagen, och julafton är då redan över. Fy vad tiden rusar på, julafton om mindre än en vecka!

I söndags var det den 16/12, den beräknade dagen för mosters lilla sessa.. men än har hon inte kommit lilla tösen. Vi väntar med spänning!! Vill ju att hon ska komma innan julafton 😉 Så lilla söta bebbe liten, kom nuu!!

Helgen som gick blev lugn o skön.. Elin var i Dk hos sin pappa o hans fruga. Lördagen spenderade jag, mannen, Joel o svärföräldrarna i Helsingör. Blev lunch där o lite vankande hit o dit. Innan vi åkte hem till oss o fikade. Joel blev iallafall glad, för på båten mot Dk var ju TOMTEN!! Och av honom fick han en påse med godis, och favoriten CLEMENTIN i! Behöver jag säga att han levt på detta i flera dgr nu 😉 Lilla gosegossen!! ❤ Söndagen promenerade vi hem till mamma.. Syrran med familj var oxå där, så blev fikande på systers lussebullar *mums* Hemmamys under eftermiddagen och vid 19-tiden kom älskade sessan hem!! ❤ Familjen var då komplett igen för några dagar!

Igår fick jag o barnen besök, av fina Mia och Melvin. Blev en mysig o skön dag med mycket lek för barnen o massa snack o kaffe för mig o Mia! Hur göttigt som helst!!

I eftermiddag ska jag på möte på AF… tjoohoo! Sist skulle vi vara 19 pers där, vi var 5! Och det varade i ca 20 min.. lönt… 😉 Jaja… Jag hoppas jag får positivt svar på det jag sökt.. snaart!!! Ska ju isåfall börja i januari… vore sååå skönt!! Så håll alla tummar ni kan för mig nu 😉

All snö är typ borta nu oxå… till barnens förtret. Just nu regnar det och är såå grått! Snön kunde väl fått legat kvar tills efter julafton iallafall 😦 Snöblandat innan imorse, så ja, vi får väl se vad som händer de närmsta dagarna.

Julafton spenderar vi i Lomma detta året, mysigt. Åker väl dit där nån dag innan, så vi slipper tåg o bussar just på julafton. Dock får jag inte ha min sessa hos mig… Lite trist, men så är det. Hennes pappas jul detta året, så de åker till Finland o firar jul hos hans frugas familj. Så på torsdag lämnar hon oss och är borta en vecka, kommer sen hem o firar in nya året med oss ❤ Min stora älskade tös ❤

Nä, får väl ta hand om tvätten o diska undan morgondisken innan det är dax att bege sig!

Ha en underbar tisdag!

Lämna en kommentar