Snart är det slut

Posted On december 28, 2012

Arkiverad under Uncategorized

Comments Dropped one response

Julen är till ända för denna gången. Var en lugn o skön jul. Jag, mannen o Joel var i Lomma, åkte ner på lördagen och hem på juldagen.

Julafton var fylld av mat, julklappar, och självklart kom tomten på besök oxå! Joel tyckte han var söt o snäll, men han vågade sig inte fram till honom, inte heller tacka för klapparna han fick 😉 Söte! Sen blev jag även MOSTER den kvällen!!! Kl 19:34 föddes en söt liten tjej, lilla Engla… Gudomligt söt är hon med att allt sitt mörka hår o stora ögon. Mosters prinsessa!! GRATTIS familjen Gahnström till förökningen! ❤

Juldagen skulle vi egentligen till Flädie o fira mannens farmor som fyllde år, men då vi hade en hängig o småfebrig kille så valde vi att åka hem direkt istället… Så vi mös ner oss här hemma istället, resten av den dagen.

Annandagen begav vi oss en sväng till Väla för att kika runt… Kollade lite, åt lunch, sen åkte vi igen… Massa folk!! Vi begav oss istället hem till syster för att mysa bebis… underbart gosigt!

Snart är detta året till ändå… redan! Vart tog året vägen!?!? Hänt mycket! Nyårsafton kommer vi att vara hemma hos syster med familj, även mamma kommer dit. Vi kom på att vi inte hade firat nyår med dem på länge nu ju… varit så mycket annat. Så detta året får det bli!

Ikväll blir det tåget till Kastrup för mig. Hämta hem min underbara tös som varit i Finland med sin pappa o hans fru nu över julen. Saknar!!! Ska bli skönt att få ha henne på hemmaplan nu igen ❤ Dock har hon säkert haft skoj där, med snö o allt.

Nu har min småkrasslige make kommit upp ur sitt bad, som han spenderade tillsammans med en Kalle-tidning… får bli nåt i magen för oss nu.

GOTT NYTT ÅR om jag inte skriver innan!

 

 

 

1 Responses to “Snart är det slut”

  1. Thomas

    Det var faktiskt tre kalletidningar!!

    Tack för en mysig julhelgen! ❤

Lämna en kommentar