Ännu en ny vecka!

Posted On januari 21, 2013

Arkiverad under Uncategorized

Comments Dropped 2 responses

Helgen är åter slut och vardagen tog vid idag igen. Mannen på jobbet och sessan till skolan. Jag o lilleman hemma… Blir hemmadag för honom imorgon oxå, då han är febrig o såå hostig, lillsnutten ❤ Nu nannar han i fåtöljen, så jag passar på att blogga 😉

Helgen har varit kanon! I fredags åkte Elin till sin pappa i Danmark och Joel blev hämtad av sin farmor o farfar och spenderade sin helg i Lomma med dem. Så det blev filmmys för mig o mannen på kvällen, såg Wallander 2… Handlade om en flicka som blev kidnappad, o sånt sätter ju sig i en när man själv har barn. Jag menar fyy vilken känsla om en barns skulle försvinna… bara sådär… Hemska tanke!!! =/

I lörfags fick vi sovmorgon, härligt för en gång skull! Händer ju INTE ofta att vi ligger kvar i sängen till 09:30-10:00… aldrig tror jag att jag får säga! Lugn frukost, sen begav vi oss till Maxi… lämnade filmen o handlade lite snacks till kvällen och lite annat som behövdes. Blev lite städning, annars lugn o skön lördag! Vid 16:30-tiden kom Mats o Mia till Hbg! Blev att vi köpte hem thaimat *mumma* Efter maten skulle Thomas o Mats göra efterrätt… blev chokladpudding o hemmagjorda maränger! Duktiga karlar 😉 Blev lite mys här hemma innan vi begav oss ner på stan… God dricka o dans! 😛 Vid två tog vi taxi hem o hemma fick jag o Mia varsin irish coffee som mannen min lovat oss! I säng kom vi vid 4-tiden. TACK Mats o Mia för en helt underbart mysig o kul kväll! Ni är bäst!! ❤ Och ett stort GRATTIS till er på er 1-åriga bröllopsdag!!! Må det bli måångaa fler framöver!! ❤

Igår var det kalasdax för Elin på Busfabriken! Hennes kompis Denise fyllde 7 år. Annars var dagen bara lugn o skön!!

I förmiddags kom Zezze på morgonkaffe, supermys, like always! O Joel gillar ju oxå Zezzes små visiter hihi 😉

Om någon timme slutar Elin skolan… Men hon lär väl sticka ut direkt sen om jag känner henne rätt! Inte många timmar hon är hemma haha… kompisarna lockar mer än vad mamma gör 😉 Dessutom snö på pulkabackarna jue!!

Blir innemys för hela slanten för mig o lilleman iallafall… nog bäst med hans feber o hosta.

Ha en härlig måndag o fyll veckan med massa skojigt!!!

2 Responses to “Ännu en ny vecka!”

  1. Thomas

    Vilken film tittade vi på i fredags?? ❤

Lämna en kommentar